Sekretariat szkoły
Załatwianie spraw w sekretariacie
Miejsce przyjmowania interesantów:
Sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 im. Armii Krajowej w Opolu
Godziny przyjmowania interesantów w sekretariacie szkoły:
Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00
Spotkanie z dyrektorem szkoły jest możliwe po uprzednim umówieniu telefonicznym w sekretariacie, pod numerem telefonu +48 77 455 93 55. Dyrektor jest także dostępny podczas zebrań i konsultacji z rodzicami.
Wicedyrektor szkoły przyjmuje w godzinach swojej pracy.
Sposób załatwiania i przyjmowania spraw:
W zależności od sytuacji poruszanej w sprawie: pisemnie, telefonicznie, elektronicznie oraz poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP.
Informacja o stanie realizacji spraw:
Wszelkie informacje o stanie załatwiania spraw w Zespole można uzyskać korzystając z poniższych środków kontaktu:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 im. Armii Krajowej w Opolu
ul. Szarych Szeregów 1
45-284 Opole
e-mail: psp29@psp29.opole.pl
tel. + 48 77 455 93 55